2. advent, og 4 december.
Det er simpelhen fordårligt, min mor har pyntet op uden mig!!!:-(
Tilgengæld, så fik jeg en adventsgave YES! Jeg fatter det ikke, hvorfor skal man egenligt have adventsgaver??? Jeg har aldrig fattet pointen i det! ÆBLESKIVER, UHA! Det er bare konge, ammenam!
Kender i det svære valg, at man selv skal vælge mellem om man vil holde juleaften med ens mor eller far???? Uha, det valg stod jeg mellem idag... Det blev min momse!♥♥♥

