Hvad syntes du om bloggen?

søndag den 27. november 2011

P I C T U R E.







Ikke de bedste, men de er vel okay. Kommer bedre på et andet tidspunkt.

1. A D V E N T.

Så er det første advent, hvad har i fået i gaaaave?
Jeg fik valget mellem en 1.adventsgave eller farve mit hår. Jeg valgte at farve mit hår, skal have det farvet på torsdag. Det koster 600 kroner, og sætter selvfølelig et billede ind af det hvis det bliver pænt!
Er jeg den eneste der er i julestemning, går rundt og nyner julesange!

HOME SWEET HOME!

FANTASTISK WEEKEND!
Har været i Odense med min gode veninde, i hele weekenden. Fredag tog vi på bulls om aften, ved ikke om i har hørt om den, men de har VERDENS bedste burger! Lørdag tog vi i Rosengårdscenteret, og shoppede løs. Det har været en helt i gennem fantatisk weekend, men selvom det var super hyggeligt i Odense er det dejligt at være hjemme!
Dagens citat: Ude er godt, men hjemme er bedst.


torsdag den 24. november 2011

Hvad syntes i? -Jeg syntes hun er helt fantatisk, sidder bare og hører hende om og om. Abonner på hende, hun synger fantastisk.

Kakao reddet min dag.

SYG! SYG! SYG! 
Det er altid træls at være syg, men et glas varm kakao. Det redder altid lige ens dag. Væk i min kæreste, det må man godt nok sige jeg er. Efter vi har fået snakket sammen om nogle ting, er det lige pludslig som om at vi er forelsket på ny. Altid dejligt med noget nyt kærlighed! I kan forvente, der vil komme en masse billeder fra min side af!
Dagens citat: „To love is to place our happiness in someone else's happiness.“