YES!
Så er det d.1 december, det vil sige julehygge og julekalender!!!! Skal helt klart se de to julekalender i aften, det hører bare med til december måned!!!!!!!! Tja, igår var en fantastisk dag. Havde 2 måneders dag med min dejlige kæreste, og hvor var den da bare romantisk. Vi stod og skulle sige farvel til hinanden, og det stod ned i stænger. Lige da vores læber mødtes, kom solen frem og regnen stoppede!!!!!
Det var virkelig dejlig at vågne op, og så åbne sin Toms julekalender.
LOVE DECEMBER!
LOVE DECEMBER!
Dagens citat: All i want for Christmas, is yoooooooooou.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar