FANTASTISK WEEKEND!
Har været i Odense med min gode veninde, i hele weekenden. Fredag tog vi på bulls om aften, ved ikke om i har hørt om den, men de har VERDENS bedste burger! Lørdag tog vi i Rosengårdscenteret, og shoppede løs. Det har været en helt i gennem fantatisk weekend, men selvom det var super hyggeligt i Odense er det dejligt at være hjemme!
Dagens citat: Ude er godt, men hjemme er bedst.

Ingen kommentarer:
Send en kommentar