SYG! SYG! SYG!
Det er altid træls at være syg, men et glas varm kakao. Det redder altid lige ens dag. Væk i min kæreste, det må man godt nok sige jeg er. Efter vi har fået snakket sammen om nogle ting, er det lige pludslig som om at vi er forelsket på ny. Altid dejligt med noget nyt kærlighed! I kan forvente, der vil komme en masse billeder fra min side af!
Dagens citat: „To love is to place our happiness in someone else's happiness.“

Ingen kommentarer:
Send en kommentar